Uvjeti jamstva i reklamacije

Sve kvarove ili nedostatke izrade koje nastanu u jamstvenom roku (*ne odnosi se na dokument skenere koji sadrže potrošne dijelove), servis će ukloniti besplatno ukoliko se utvrdi da je problem nastao uslijed greške u proizvodnji.

Izuzimaju se kvarovi koji nastanu nepravilnom uporabom, nemarnim odnosom prema proizvodu, mehaničkim oštećenjem, kvarovi uzrokovani softverom i nestručnim rukovanjem.

Jamstvo se također ne pruža u slučaju udara groma i električne struje, prolijevanja tekućine, statičkog elektriciteta softverske greške ili bilo kakvog vanjskog faktora.

Jamstvo prestaje ako se ustanovi da je proizvod popravljala neovlaštena osoba.

Svi zamijenjeni dijelovi prilikom servisa u jamstvu postaju vlasništvo servisa.

Trajanje jamstva za zamijenjenje komponete i uređaje nastavlja se prema datumu na računu i jamstvenom listu i ne produžava trajanje jamstva za zamijenjenu komponentu ili uređaj.

Ovlašteni servis se obavezuje da će uređaj popraviti za najviše 45 dana, u protivnom je dužan osigurati kupcu adekvatnu zamjenu. Jamstvo počinje teći danom kupnje proizvoda.

Uz jamstveni list potrebno je obavezno predočiti originalni račun, u protivnom jamstvo ne vrijedi.

Uređaje treba u servis donjeti u originalnom pakiranju sa originalnim jamstvom i računom te sa svim pripadajućim kablovima, drajverima i priborom uz kratak opis kvara.

Korisnik uređaj sa servisa preuzima osobno, prilikom preuzimanja uređaja dužan je donjeti primku servisa koju je dobio prilikom reklanmiranja uređaja.

Kako bi se izbjegli nepotrebni problemi i nesporazumi molimo Vas da dobro proučite postavke određene jamstvenim listom i da se tih postavki pridržavate kod reklamiranja neispravnih uređaja u jamstvenom roku.

U SLUČAJU POVRATA ROBE KOJI NIJE NASTAO NAŠIM PROPUSTOM TERETIMO VAS ZA 3% MANIPULATIVNIH TROŠKOVA.